Välkommen till nätverket
Sveriges chefsjuksköterskor!

Vilka som ingår i respektive grupp samt dokument från grupperna finns på medlemssidorna (under inloggning)

Beredningsgruppen

Beredningsgruppens uppgifter är att hålla samman nätverket, arrangera utbildningsdagar, delta i nätverkets arbetsgrupper, och att i samarbete med Löf underhålla nätverkets hemsida.

Omvårdnadskvalitets gruppen

Gruppens uppgift är att hålla samman arbetet med omvårdnadsindikatorer och föreslå olika sätt att följa dessa i klinisk vardag.

Rollbeskrivning

Gruppen tagit fram en rollbeskrivning för chefsjuksköterskor. Då titeln saknas i vissa regioner finns beskrivet vilken funktion som avses gällande deltagare i nätverket.

Samverkan sköra äldre

Samverkansgrupp mellan chefläkare, chefsjuksköterskor, MAS/MAR med fokus på patientsäkerhet i arbetet med sköra äldre utifrån samverkansperspektiv.

Uppdatering av hemsidan sker av grupp och efter varje möte läggs material upp, maila Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. för mer info

heartKONTAKT

Om du:

• har frågor om nätverket
  • vill bli medlem i nätverket
  • är medlem men har glömt bort lösenordet

är du välkommen att kontakta oss via vår Funktionsbrevlåda